3oC Weather
Skip to content Go up

Information clause

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Previous page

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Kto jest administratorem danych osobowych gości hotelowych?

Administratorem danych osobowych gości hotelowych jest Centrum Innowacji i Przedsiębiorczości sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie przy ulicy Królewskiej 2/3, 05-800 Pruszków wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy KRS za numerem 0000031982

 

Kto jest inspektorem ochrony informacji i jak można się z nim kontaktować?

Inspektorem ochrony informacji jest Pan Bogdan Talarek, adres korespondencyjny Trojanów 158,08-455 Trojanów, adres e- mail: recepcja@talaria.pl, telefon (22) 397 73 08

 

Jakie są cele przetwarzania danych osobowych gości hotelowych?

Celem, dla których obiekt przetwarza dane osobowe jest zawarcie i realizacja umowy o świadczenie usług hotelarskich. Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez obiekt jest:

  1. Dochodzenie ewentualnych roszczeń przez obiekt w związku z poniesioną przez obiekt szkodą wyrządzoną przez gościa, lub obrona przed roszczeniami gościa w stosunku do obiektu,
  2. Udokumentowanie wykonania usługi dla celów podatkowych,
  3. Zapewnienie najwyższej jakości usług dla gości obiektu.

W przypadku, gdy gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, obiekt przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach.

Ponadto, obiekt przetwarza dane osobowe gości gromadzone przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa gościom hotelowym i innym osobom przebywającym na terenie obiektu.

 

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa pozyskanych przez obiekt jest umowa o świadczenie usług hotelarskich.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa wykorzystywanych w celach marketingowych jest zgoda gościa. Obiekt informuje, że zgoda może zostać w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na ważność przetwarzania, które miało miejsce przed cofnięciem zgody.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa przez monitoring jest ochrona jego żywotnych interesów oraz ochrona żywotnych interesów osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych gościa dla zapewnienia najwyższej jakości usług dla gości hotelowych jest usprawiedliwiony cel administratora.

 

Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?

Obiekt przekazuje dane osobowe następującym kategoriom podmiotów:

  1. Firmom świadczącym usługi wsparcia IT obiektu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  2. Firmom księgowym świadczącym usługi obsługi księgowej,
  3. Firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,
  4. Firmom (kancelariom) prawniczym świadczącym usługi doradztwa prawnego i zastępstwa procesowego.

 

Jak długo dane osobowe będą przetwarzane?

Dane osobowe:

  1. Pozyskane w związku z zawartą umową o świadczenie usług hotelarskich będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń podatkowych lub roszczeń cywilnoprawnych obiektu wobec gościa, w zależności które z tych zdarzeń nastąpi później,
  2. Pozyskane na podstawie zgody w celach marketingowych będą przetwarzane przez okres ważności zgody na cele marketingowe,
  3. Pozyskane w związku z monitoringiem będą przetwarzane przez 30 dni od dnia utrwalenia, a następnie zostaną trwale usunięte.

 

Jakie są prawa gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

Każdy gość ma prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Ponadto, każdy gość ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dostęp do danych możliwy jest w obiekcie. Ponadto, obiekt udostępnia adres marketing@talaria.pl, za pomocą którego można kontaktować się w sprawie danych osobowych.

 

Czy istnieje możliwość wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych?

Tak, każdy gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul Stawki 2, 00-193 Warszawa

 

Czy obiekt będzie przekazywał dane osobowe poza obszar EOG?

Nie, obiekt nie zamierza przekazywać danych osobowych poza obszar EOG.

 

Czy podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub ustawowym?

Podanie danych osobowych w zakresie imienia i nazwiska oraz adres zamieszkania jest wymogiem zawarcia umowy o usługi hotelarskie. Brak podania danych osobowych uniemożliwi Obiektowi zawarcie umowy o usługi hotelarskie (pobyt w obiekcie).

 

Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?

Nie. Obiekt nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania. 

Newsletter

This website uses COOKIES.

By browsing it you accept our cookies policy, according to your browser settings. Read more about Privacy Policy.

OK, close